maandag 23 september 2013

Review || Catrice Sun Glow bronzer





Hoi allemaal! Ik heb een bronzer gekocht, toen ik de werking van het product eindelijk snapte en het ook zelf kon, gebruikte ik een bronzer om een bruiner gezicht te krijgen en een slanker gezicht. Tot voor kort had ik een bronzer van de Etos, die allang uit het schap was en met hele grove glitters wat heel lelijk was. Nu heb ik een nieuwe gekocht, een matte voor de medium skin.

Ik vind de bronzer erg fijn, hij is lekker gepigmenteerd! Ik vind hem er ook erg sjiek uit zien. Mooi met het patroontje erin en de gouden letters op het doosje. Het is niet te poederig en brengt fijn aan én is mat, en volgens mij zijn matte producten erg moeilijk te vinden in het schap van de goedkope merken, maar Catrice heeft een echte matte budgettoppper.

Het enige nadeel is dat ik het soms een beetje naar de oranje kant vind gaan. Dat is jammer.

Voor €3,99 vind ik het een goed product. Je bent er natuurlijk bruiner mee en kunt er mee shapen. Ook ziet het er heel natuurlijk uit omdat het mat is. Jammer dat hij soms naar de oranje kleur neigt. Je kunt deze bronzer vinden bij het Kruidvat en Trekpleister. Een goede aanrader!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat iets leuks achter, het is snel gedaan :)