maandag 6 mei 2013

Review || Catrice Defining Blush Apropos Apricot

Hoi allemaal! Laatst konden jullie zien dat ik deze prachtige blush van Catrice heb gekocht in onze shoplog van de Kruidvat. We hebben jullie beloofd om alle producten te reviewen. Hier dus de review van deze blush.

Ik vind het een geweldige blush. Ik was, toen ik ging shoppen met mijn vriendin, een klein beetje teleurgesteld. Zoals ik ook al in mijn shoplog zei, heb ik deze blush voorbij zien vliegen op het internet. Hij zag er toen een beetje perzik uit met mooie gouden glittertjes. Toen ik hem in de winkel zag liggen vond ik hem helemaal niet perzik, juist heel zacht roze, ik was een beetje teleurgesteld maar heb hem toch gekocht omdat ik hem toch graag wilde proberen. Uiteindelijk ben ik helemaal niet teleurgesteld en juist verrast! Ik vind het een schatje! De eerste keer toen ik hem aanbracht dacht in.. nja.. er komt bijna geen kleur vanaf! Ik dacht, nee, dit is echt niet mooi, veelste zacht roze, niet zo lekker knallend! Maar nu ik hem vaker heb gebruikt, blijkt hij helemaal niet zo licht te zijn en juist een beetje perzik. Het is eigenlijk precies de goede kleur voor mijn huid. Niet te perzik, maar gewoon een lekker blosje op mijn wangen. De glitters die erin zitten, zijn heel suptiel, maar zo mooi! Vooral in de zon zie je er heel glowy uit!


Ik vind dit echt een super mooie blush en wil nooit meer zonder, ik wil dat die nooit op gaat. Hij is precies goed en kan alle dagen! Hij is niet té aanwezig, maar geeft je wel een lekker kleurtje! De glitters zijn zó mooi! Niet normaal.


Zoals ik al in mijn artikel Catrice vs. Essence schreef, vind ik sommige producten lijken op duurdere producten. Dit is er ook zo een. Je hebt deze ook in een duurdere versie, namelijk van Nars. Ik vind hem er op lijken alleen is deze veel goedkoper! Deze mooie blush, waar ik nog tevredener over ben dan mijn andere Catrice blush waar ik al helemaal blij over was (staat ook een review van op onze blog!) kost 3,59 en is te koop bij Kruidvat en Trekpleister. Hij heet 050 Apropos Apricot! Zeker kopen! xx




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat iets leuks achter, het is snel gedaan :)