vrijdag 5 april 2013

Review || Etos automatic kohl pencil

Hallo lieve bezoekers! Vandaag even een reviewtje! Vandaag gaan we het hebben over de Etos authomatic kohl pencil, op dit moment mijn favo oogpotlood! Ik draag dit bijna elke dag!

Ik vind het een super fijn oogpotlood. Vooral omdat ik de kleur zo mooi vind. Het is geen grijs, maar ook geen door en door bruin. Grijs vind ik niet zo mooi bij mezelf, maar echt donkerbruin ook niet. Dit is er precies tussenin vind ik. Ook is hij heel handig in gebruik, je schuift hem uit en je hebt je potlood. Je maakt heel snel goede strakke lijntjes, omdat hij dus zo goed werkt en goed vast te houden is. Ook zit er een puntenslijper bij, wanneer je deze koopt, heb je dus geen oogpotloodpuntenslijper nodig, die krijg je er gewoon bij en zit aan het uiteinde van je potlood. Een puntje extra dus omdat de meeste oogpotloodjes dat niet hebben. Ook is de puntenslijper nog goed! Hij blijft goed zitten, behalve op de onderste waterlijn, daar wil hij nog wel eens in de lijntjes trekken, een anders nadeel is dat hij best snel op is en de punt gauw minder scherp wordt. Met regen blijjft hij redelijk goed zitten! Ik vind het omhulsel ook mooi, chic!

Je kunt deze dus kopen bij de Etos. Dit oogpotlood heb je in verschillende kleuren. Zwart, bruin (die heb ik), donkerder bruin, groen, paars etc. Zelf heb ik de kleur 002. Dit fantastische oogpotlood kost 2,99  euro. Fijn weekend iedereen! Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat iets leuks achter, het is snel gedaan :)